Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0978 - "Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks tunnistamise ja liiklusseaduses sõiduautode registreerimistasu kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (712 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 16:53:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0978 - Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks 
tunnistamise ja liiklusseaduses sõiduautode
registreerimistasu kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (712 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 10.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 02.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e82118a2-5a23-4388-8085-22a8ae1df50d
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e82118a2-5a23-4388-8085-22a8ae1df50d?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main