Subject: GBER teatise esitamine meetmes "Ettevõtjate teadus- ja arendustegevuse ning innovatsioonialase rahvusvahelise koostöö toetamine (muudatus 08.03.2026)“
From: "Kersti Kunder" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Riigiabi list - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 13:31:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere

Käesolevaga esitame Teile vastavalt Konkurentsiseaduse §-le 342 Euroopa
Komisjonile esitamiseks koostatud grupierandi teatise. Teabe esitamine
Euroopa Komisjonile on vajalik Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse
poolt elluviidava toetusmeetme „Ettevõtjate teadus- ja arendustegevuse
ning innovatsioonialase rahvusvahelise koostöö toetamine (muudatus
08.03.2026)“ rakendamiseks. 

Teatis on kättesaadav SANI süsteemis: Ettevõtjate teadus- ja
arendustegevuse ning innovatsioonialase rahvusvahelise koostöö toetamine
(muudatus 08.03.2026)

​Lugupidamisega

Kersti Kunder
vanemkonsultant
ettevõtete toetuste vastavuskontroll ja aruandlus
ettevõtete toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37256156549
+372 5615 6549
[email-masked]

www.eis.ee 

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest. 
  ________________________________  
This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.