Subject: Ed: Nova lastehoid
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 16:30:11 +0300

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 18. september 2025 14:12
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Nova lastehoid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Mul on tekkinud küsimus seoses meie lastehoiu vanuserühmadega.

Meile pöörduvad lapsevanemad, kelle lapsed on vanemad kui 3 aastat. Kui ma 
taotlen luba töötada lastega vanuses 1,5–5 aastat, kas peame täitma mingeid 
lisatingimusi?

Soovin täpsustada, et meil on plaanis liitrühm, st erinevas vanuses lapsed 
on ühes rühmas.

Te olete meie ruumidega juba tutvunud. Kas vanuserühma laiendamisega seoses 
on vaja midagi muuta või lisada?

Praegu on meil kaks WC-d ja neli kraanikaussi.

Oleksin väga tänulik selgituste ja soovituste eest.

Lugupidamisega,

Jekaterina Denissova

Õnnerada MTÜ