Subject: FW: Saaremaa vald (IP7308) Kuressaare linnavõrgu tugevdamine - muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 20:25:29 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 7.1-2/25/1160-4

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rasmus Valli <[email-masked]>
Sent: Friday, June 5, 2026 11:05 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine: (IP7308) Kuressaare linnavõrgu
tugevdamine

Tere!

Elektrilevi projektijuht palus teha veel ühe muudatuse ning tuua
Marientali tee 27 ja 27a vahelisel lõigul kavandatud puurimine samasse
trassikoridori, et jätta ruumi teistele kommunikatsioonidele.

Saadan Teile uuesti failid, kus vastav muudatus on sisse viidud.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

From: Rasmus Valli < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 5. juuni 2026 10:12
To: 'Gunnar Mägi' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine: (IP7308) Kuressaare linnavõrgu
tugevdamine

Tere!

Olete projektile „(IP7308) Kuressaare linnavõrgu tugevdamine“ väljastanud
kooskõlastuse nr 7.1-2/25/1160-4.

Projekt on jõudnud ehituse ettevalmistamise etappi ning trassi
täpsustamisel selgus, et Marientali tee 27 ja 27a kinnistute ees on
projekteeritud maakaabel kavandatud olemasolevate saarvahtrate alla.
Saaremaa Vallavalitsuse seisukoha kohaselt ei ole nimetatud puude raiumine
lubatud.

Kuna projekti koostanud Tanel Veebel enam meie ettevõttes ei tööta, saadan
Teile kooskõlastamiseks asendiplaani muudatuse.

Muudatuse kohaselt on projekteeritud maakaabel nihutatud olemasolevate
madalpingekaablite kõrvale, et vältida puude ja nende juurestiku
kahjustamist.

Lisan kirjale muudetud asendiplaani ja IKÕ plaani.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900