Subject: FW: Teatis EPTAÜ usaldusisikute tasustamise kohta
From: "Katrin Ehala" <[email-masked]>
To: "Vivian Uustal" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 12:18:33 +0200

Tere

Palun registreeri Deltas ja pane Teele Tohver täitmiseks.

Katrin

From: Kalle Koop <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 11, 2025 8:03 AM
To: Teele Tohver <[email-masked]>
Cc: Katrin Ehala <[email-masked]>
Subject: Teatis EPTAÜ usaldusisikute tasustamise kohta

Tere

Teatis EPTAÜ usaldusisikute tasustamise kohta on lisas. Palun edastada
info Toomas Suigusaare asumisest täistööajaga EPTAÜ peausaldusisiku
asetäitja ametikohale esimesel võimalusel Tartu päästekomando
komandopealikule.

Lugupidamisega

Kalle Koop

EPTAÜ peausaldusisik

+372 504 7645