Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 16:13:15 +0300

Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/10273
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, 1. Jõe tn 24, Ida-Viru maakond,
Narva linn, 1. Jõe tn 24 (eramu, garaaž) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitusseadustiku kohaselt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 454454), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.10.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva Linnakantselei) või menetleja (ŽANNA PETROVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister