Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 65546202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 2 Sep 2024 10:42:47 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 65546202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8> 
&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 65546202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8> 
&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8> 
&teade=8286891&turva=b568032a3d728f0350c8868351cc8ef8

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court