Subject: FW: Ministeeriumite ühishoones ruumi broneerimine
From: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 28 May 2024 08:51:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeerium

Advokatuur ootab Teie tagasisidet seoses ministeeriumite ühishoones
koosolekuteruumi broneerimisega.

Lugupidamisega

Merit Aavekukk-Tamm

jurist

From: JM info Shared MB <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 10:49 AM
To: RAM Info <[email-masked]>
Cc: Merit Aavekukk-Tamm <[email-masked]>
Subject: FW: Ministeeriumite ühishoones ruumi broneerimine

Edastame pöördumise Rahandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Justiitsministeerium

From: Merit Aavekukk-Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 6, 2024 10:27 AM
To: JM info Shared MB <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ministeeriumite ühishoones ruumi broneerimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole Eesti Advokatuurist seoses ministeeriumite ühishoones
koosolekuteruumi broneerimisega. Nimelt soovib Academy of European Law
(ERA) ühte oma koolitust/seminari Eestis läbi viia ning uurime hetkel
sobiva koosolekuteruumi võimalusi. Eelistatud oleks ruumi tasuta
kasutamise võimalus, sel põhjusel pöördun just ka teie poole. ERA mainis,
et eelmisel aastal nad viisid Justiitsministeeriumis mingit üritust läbi,
ehk oleks ka seekord võimalik.

Seminar tuleb teemal „EU Anti-Discrimination Law“ ning ruum peaks mahutama
60 inimest. Võimalikud kuupäevad on 25-26. september või 29-30. september
või 27-28. oktoober või 30-31. oktoober 2025. aastal.

Palun andke teada, kas 2025. aastal nimetatud kuupäevadel oleks võimalik
ühishoones teie abiga broneerida koosolekuteruumi 60 inimesele?

Lugupidamisega

  Merit Aavekukk-Tamm

  Jurist

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]