Subject: Adixemin saksakeelses pakendis
From: "Stella Sulaoja" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 09:51:28 +0300

Austatud apteekrid

Sel nädalal alustati müügiloaga ravimi Adixemin kõvakapslite (toimeaine
lisdeksamfetamiindimesülaat) turustamist Eestis. Hetkel ei ole ravim veel
saadaval eestikeelses pakendis, mistõttu lubas Ravimiamet turustada
ravimit saksakeelses pakendis, millele lisatakse eestikeelne infoleht.

Juhime tähelepanu, et ravimi nimi saksakeelsel pakendil on Lisdexamfetamin
Stada, eestikeelsel infolehel on ravimi nimi Adixemin. Palume patsiente
informeerida ravimi nime erinevusest pakendil ja infolehel. Saksakeelses
pakendis ravim vastab Eestis kehtivatele müügiloa tingimustele (välja
arvatud pakendimärgistuse keel), kuid Saksamaal on registreeritud sama
tootja ravim erineva nimega.

Küsimuste korral võtke ühendust [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või telefonil 737 4140.

Lugupidamisega

Stella Sulaoja

Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo spetsialist

Järelevalveosakond

Ravimiamet

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.