Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 11:01:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 05/08/2025 - 10:52

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
kool

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Tallinna Avatud Kool; 77002067

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Auna 6, Tallinn, 10317, Harju maakond / +37256797627 / [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked] / +37259007252

Kooli aadress
Auna 6, Tallinn, 10317, Harju maakond

Planeeritud klassikomplektide arv
22

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-05

Taotluse esitaja nimi
Sandra Järv

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

Tallinna Avatud Kooli ruumid_Auna 6_2025.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1494/Tallinna%20Avatud%20Kooli%20ruumid_Auna%206_2025.pdf> 
(1.7 MB)

joogivee analüüs

Joogivee analüüs_Auna 6.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1494/Joogivee%20analu%CC%88u%CC%88s_Auna%206.pdf> 
(562.85 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

VM250327 Auna 6 valgustustiheduse mõõtmised (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1494/VM250327%20Auna%206%20valgustustiheduse%20mo%CC%83o%CC%83tmised%20%281%29.pdf> 
(124.17 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

AVATUD KOOL 425-012_ventilatsioon.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1494/AVATUD%20KOOL%20425-012_ventilatsioon.pdf> 
(183.31 KB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

25156-02 Auna 6, Tallinn - helirõhutasemete mõõtmised 2025-03-27 
ja -04-02.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1494/25156-02%20Auna%206%2C%20Tallinn%20-%20heliro%CC%83hutasemete%20mo%CC%83o%CC%83tmised%202025-03-27%20ja%20-04-02.pdf> 
(905.23 KB)