Subject: FW: British American Tobacco Estonia AS makse
From: "Piret Palm-Nagel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 13:39:53 +0300

Tere.

Sain Teie kontakti, sest peaksite oskama mind aidata alloleva murega, 
millele ei ole veel vastust saanud.

Aitäh juba ette!

Parimate soovidega

Piret Palm‑Nagel |Raamatupidamise grupijuht

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 |

M  <tel:+372%205191%205422> +372 5191 5422

Grant Thornton Baltic OÜ, British American Tobacco Estonia AS 
raamatupidamise partner

Pärnu mnt 22 | Tallinn 10141

T +372 626 0500

 |

W  <https://www.grantthornton.ee/> www.grantthornton.ee

 <https://www.facebook.com/GrantThorntonEstonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=facebook-icon>

 <https://www.linkedin.com/company/grantthornton-estonia?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=linkedin-icon>

 <https://www.instagram.com/grantthornton_estonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=instagram-icon>

Käesolev e-posti teade võib sisaldada KONFIDENTSIAALSET INFORMATSIOONI, mis 
on mõeldud kasutamiseks ainult e-posti teate adressaadile. Kui Te ei ole 
käesoleva e-posti teate adressaat või isik, kes on vastutav selle teate 
edastamise eest adressaadile, ei ole Teil käesoleva teate kopeerimise, 
väljatrüki ega edastamise õigust. Grant Thornton Baltic OÜ väärtustab 
isikute privaatsust, isikuandmete töötlemise eesmärkide ja tingimuste kohta 
leiate rohkem teavet meie  <https://www.grantthornton.ee/privaatsus/> 
privaatsuspoliitikast.

From: Piret Palm-Nagel <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 16:29
To: TA tpd <[email-masked]>
Subject: RE: British American Tobacco Estonia AS makse

Tere.

Suhtlesin kliendiga ja nad kinnitasid, et nimekiri on õige. Saan aru et vaid 
kolme toote eest oli tasumata teate läbivaatamise riigilõiv? Ja teistega on 
juba korras?

Sellisel juhul palun andke suunised, kuidas enamtasutud summa tagasitaotlus 
teha (enamtasutud 50.000,00 EUR?)?

Samuti tasuti täna 1300 eurot nende 13-toote eest, teate avaldamine ja 
hoidmine riigilõivu eest (100 eurot tk). Kas ka see sai siis ületasutud?

Ette tänades!

Piret Palm‑Nagel |Raamatupidamise grupijuht

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 |

M  <tel:+372%205191%205422> +372 5191 5422

Grant Thornton Baltic OÜ, British American Tobacco Estonia AS 
raamatupidamise partner

Pärnu mnt 22 | Tallinn 10141

T +372 626 0500

 |

W  <https://www.grantthornton.ee/> www.grantthornton.ee

 <https://www.facebook.com/GrantThorntonEstonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=facebook-icon>

 <https://www.linkedin.com/company/grantthornton-estonia?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=linkedin-icon>

 <https://www.instagram.com/grantthornton_estonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=instagram-icon>

Käesolev e-posti teade võib sisaldada KONFIDENTSIAALSET INFORMATSIOONI, mis 
on mõeldud kasutamiseks ainult e-posti teate adressaadile. Kui Te ei ole 
käesoleva e-posti teate adressaat või isik, kes on vastutav selle teate 
edastamise eest adressaadile, ei ole Teil käesoleva teate kopeerimise, 
väljatrüki ega edastamise õigust. Grant Thornton Baltic OÜ väärtustab 
isikute privaatsust, isikuandmete töötlemise eesmärkide ja tingimuste kohta 
leiate rohkem teavet meie  <https://www.grantthornton.ee/privaatsus/> 
privaatsuspoliitikast.

From: TA tpd <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 15:32
To: Piret Palm-Nagel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: British American Tobacco Estonia AS makse

Lp Piret Palm-Nagel

Teie poolt lisatud manuses on 9 toote teated, mis on EL ühisportaali EU-CEG 
kaudu teavitatud aastal 2023, ja ühe toote teade, mis on teavitatud aastal 
2024.

Kolme toote teated on esitatud käesoleval aastal, millele kui esmateadetele 
rakendub riigilõiv 5000 eurot (RLS § 2984 lg 1). Makse summa kokku 15 000 
EUR.

Palun täpsustage, milliste toodete eest on British American Tobacco Estonia 
AS teostanud makse summas 65 000,00 EUR?

Lugupidamisega

Kemikaaliohutuse osakond

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Piret Palm-Nagel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 3. aprill 2025 09:23
Adressaat: TA tpd <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Olga Jenne <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: British American Tobacco Estonia AS makse

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

British American Tobacco Estonia AS teostab makse summas 65.000,00 EUR 
(tubakatootest ja tubakatootega seonduvast tootest teavitamise riigilõiv).

Tasumine toimub 13-toote eest, detailne info manuses Excelis.

Parimate soovidega

Piret Palm‑Nagel |Raamatupidamise grupijuht

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 |

M  <tel:+372%205191%205422> +372 5191 5422

Grant Thornton Baltic OÜ, British American Tobacco Estonia AS 
raamatupidamise partner

Pärnu mnt 22 | Tallinn 10141

T +372 626 0500

 |

W  <https://www.grantthornton.ee/> www.grantthornton.ee

 <https://www.facebook.com/GrantThorntonEstonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=facebook-icon>

 <https://www.linkedin.com/company/grantthornton-estonia?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=linkedin-icon>

 <https://www.instagram.com/grantthornton_estonia/?utm_source=signatures&utm_medium=email&utm_campaign=instagram-icon>

Käesolev e-posti teade võib sisaldada KONFIDENTSIAALSET INFORMATSIOONI, mis 
on mõeldud kasutamiseks ainult e-posti teate adressaadile. Kui Te ei ole 
käesoleva e-posti teate adressaat või isik, kes on vastutav selle teate 
edastamise eest adressaadile, ei ole Teil käesoleva teate kopeerimise, 
väljatrüki ega edastamise õigust. Grant Thornton Baltic OÜ väärtustab 
isikute privaatsust, isikuandmete töötlemise eesmärkide ja tingimuste kohta 
leiate rohkem teavet meie  <https://www.grantthornton.ee/privaatsus/> 
privaatsuspoliitikast.

From: Olga Jenne <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 3. aprill 2025 09:10
To: Piret Palm-Nagel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jedrzej Krzak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Gaby Soto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: ESTONIA: Notification Received – State Fee Payment Required. 
Nicoventures Trading Limited

Dear Piret,

As discussed on Teams, please find attached the list of SKUs for which the 
notification payment should be made using the link below. There are 13 SKUs 
in total, with a total payment of 65,000 EUR (5,000 EUR each).

Tobacco 
<https://www.terviseamet.ee/kemikaali-tooteohutus/tubakatooted#riigiloivud-ja-tasud> 
products and related products – information for handlers | Health Board

Thank you

Kind Regards,

Olga JENNE