Subject: FW: PL19-19-269. JAJ 42 rekonstrueerimine. I etapp
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 10:29:34 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb  „JAJ 42 rekonstrueerimine ( I etapp)“
projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames Paldiski mnt 47 kinnistule on projekteeritud keskpinge
kaablite pikendamine.

Seetõttu palume Paldiski mnt 47 kinnistu omaniku kooskõlastust planeeritud
töödele.

Palume digitaalselt allkirjastada.

Hiljem pöördub Teie poole Elektrilevi OÜ, et sõlmida isikliku
kasutusõiguse lepingu. Selleks on vajalik Teie nõusolek.

Isikliku kasutusõiguse lepingu sisuks on elektrivõrgu väljaehitamine,
omamine ning kasutajal lasuva elektrivõrgu arendamiskohustuse täitmise
kasutamine, elektriliinide remontimine, hooldamine, asendamine,
kasutamine, kasutusse andmine ja muul viisil ekspluateerimine elektrivõrgu
talituse tagamise eesmärgil.

Manuses on lepingu tüüptingimused tutvumiseks.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee