Subject: Maarja reoveepuhasti peakaitsme nimivoolu suurendamine, Maarja-Magdaleena küla, Tartu vald, Tartu maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 15:47:19 +0200

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Maarja reoveepuhasti peakaitsme
nimivoolu suurendamist Maarja-Magdaleena külas. Projekteeritud kaablitrass
kulgeb osaliselt ka Transpordiameti maal ja kaitsevööndis. Saadan projekti
kooskõlastamiseks.

<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EkqLR56tsDxGjtshJ0s0TncBMO7KQiOrvKRQSb0V-Up4cg?e=guq69X>  MAARJA
REOVEEPUHASTI PEAKAITSME NIMIVOOLU SUURENDAMINE, MAARJA-MAGDALEENA KÜLA,
TARTU VALD, TARTU MAAKOND

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.