Subject: Euroopa Kontrollikoja ülevaade ühtekuuluvuspoliitika kulutuste korrektsuse kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 18:09:43 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme Helga 
Bergeri juhtimisel koostatud ülevaade 03/2024 „Ülevaade kindlustandvast 
raamistikust ja peamistest teguritest, mis põhjustasid vigu perioodi 
2014–2020 ühtekuuluvuspoliitika kulutustes“.

Euroopa Liit ei ole juba aastaid suutnud märkimisväärselt vähendada vigu 
ühtekuuluvuspoliitikas, mille eesmärk on vähendada liidus valitsevaid 
sotsiaalseid ja majanduslikke erinevusi. Audiitorid hoiatavad, et Euroopa 
Komisjoni ja liikmesriikide kontrollid on kõigil tasandtel endiselt 
puudulikud. Kui liikmesriikide ametiasutused avastasid ja hoidsid ära 
varasemast rohkem vigu, siis Euroopa Komisjon mitte ainult ei hinnanud 
õigusnormide vastaselt tehtud kulutuste veamäära tegelikus väiksemaks, vaid 
ei kasutanud ka täielikult ära enda võimalusi selleks, et julgustada 
liikmesriike parandama oma juhtimist ja süsteeme.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/RV-2024-03>  toodud lingilt 
leiate ülevaate ja pressiteate, mis on saadaval ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .