Subject: FW: Global Connect sidetrass Tallinn - Saaremaa
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:36:39 +0300

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmiseks.

Arvo Veltri

From: Roon Kaspar <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 2, 2026 12:30 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Global Connect sidetrass Tallinn - Saaremaa

Tere!

Minu nimi on Kaspar Roon ja olen projektijuht ettevõttest Connecto Eesti AS. 
Vestlesin eile Tiit Harjakuga Global Connect sidetrassi teemadel, mille 
tulemusena kirjutan käesolevat kirja. Oleme varasemalt sellega seoses 
pöördunud ka Transpordiameti poole ning soovime nüüd teemaga planeerimise 
tasandil jätkata.

Praeguse seisuga hakkab Connecto Eesti selle projekti raames projekteerima 
ja ehitama kolme eraldi lõiku. Enne projekteerimistööde alustamist on olnud 
mõte tutvustada Transpordiametile planeeritud trassi eskiisi ning võimalusel 
saada juba enne projekteerimise algust esmane hinnang valitud trassile. 
Pärast viimast tagasisidet on trassi korrigeeritud.

Käesolevaga saadan trassi joonise tutvumiseks, kus on nähtavad ainult 
Connecto Eesti lahendamisel lõigud. Meie soov oleks siit edasi kokku leppida 
koosolek (Teams), kus saaksime arutada esitatud eskiisi alusel 
projekteerimistööde alustamist ja vajadusel rääkida läbi võimalikud 
murekohad. Oleme väga tänulikud, kui suudaksime ühiselt leida sellise aja 
juulikuu sisse.

Lugupidamisega,

Kaspar Roon

Projektijuht

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5373 4192

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 7, 2025 11:10 AM
To: Hein Aivar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Nõuded sideehitiste ja tehnovõrkude projekteerimiseks riigiteede 
tee piirides ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 07.05.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/5535-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>