Subject: FW: KarS ja teiste seaduste muutmise seaduse (KarS omnibus 2026) eelnõu saatmine kooskõlastamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 10:30:21 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 9:16 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked]>; Eestimaa Loomakaitse Liit <[email-masked]>
Subject: KarS ja teiste seaduste muutmise seaduse (KarS omnibus 2026) eelnõu 
saatmine kooskõlastamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 15.06.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/0529500c-0a04-490b-8a2b-28c0d3cb98f9

Pealkiri: KarS ja teiste seaduste muutmise seaduse (KarS omnibus 2026) 
eelnõu saatmine kooskõlastamiseks

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4288-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee