Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 21:16:17 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/01503
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 1,
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 3, Saare
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 1, Saare maakond,
Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 1 (Koolihoone, Elektriautode
laadimistaristu, Piirdemüür, Abihoone) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt kokkuleppele
piirkonnapolitseiga (Kent Puiestee) saadame arvamuse avaldamiseks avaliku
ruumi puudutavad ehitusloa taotlused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 552760), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.