Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 21:11:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/01503 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 1, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 3, Saare maakond, 
Saaremaa vald, Kuressaare linn, Nooruse tn 1, Saare maakond, Saaremaa vald, 
Kuressaare linn, Nooruse tn 1 (Koolihoone, Elektriautode laadimistaristu, 
Piirdemüür, Abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Koolihoone ümberehitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27890746>  (menetlus nr: 
552760), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.