Subject: RE: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks
From: "Aive Telling" <[email-masked]>
To: Lauri Pähklimägi <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Sep 2010 16:55:22 +0300

Tere,

Saadan allkirjastatud vormid tagasi.

Aive Telling

  _____

From: Lauri Pähklimägi [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, September 17, 2010 3:11 PM
To: Aive Telling
Subject: RE: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja
muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks

Tere!

Täpselt nii, tõlkida vaja pealkiri ja käsitlusala:

(pealkiri)

Cigarettes

Determination of carbon monoxide in the vapour phase of cigarette smoke

NDIR method

(käsitlusala)

This International Standard specifies a method for the determination of
carbon monoxide (CO) in the vapour phase of cigarette smoke.

Koostamisettepanekud võib digiallkirjastada. Peale koostamisettepanekute
laekumist teen standarditele uued esilehed ja standardid lähevad kaheks
kuuks arvamusküsitlusele. Kui huvipooli ei oska välja tuua siis võib selle
lahtri tühjaks jätta.

Tervitustega

Lauri Pähklimägi

From: Aive Telling [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, September 17, 2010 2:31 PM
To: Lauri Pähklimägi
Subject: RE: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja
muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks

Tere,

Kas ma sain õigesti aru, et vaja on tõlkida standardi pealkiri eesti
keelde. Ma küll ei tea, et oleks veel huvilisi nende standardite kohta
arvamusi avaldamas. Kas neid faile võib allkirjastada ka digitaalselt?

Lugupidamisega

Aive Telling

  _____

From: Lauri Pähklimägi [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, September 14, 2010 2:39 PM
To: Aive Telling
Subject: RE: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja
muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks
Importance: High

Tere,

Allpoolnimetatud ISO standardi ja standardi muudatused võtame üle Eesti
standardiks
<http://www.evs.ee/Standardimine/Standardimisprotsess/Ümbertrükk/tabid/156
/Default.aspx> ümbertrüki meetodil. Ümbertrüki meetodit kasutades saab
rahvusvaheline standard uued esilehed ja eestikeelse käsitlusala,
ülejäänud sisu jääb ingliskeelseks.

Kirjaga on kaasas koostamisettepanekud, mille alusel algatame standardi
ülevõtmise. Palun vaadata failid üle ja seal kus puudu tõlkida pealkiri
ning käsitlusala eesti keelde. Kui on veel huvilisi peale
Sotsiaalministeeriumi, kes võiks antud standardite kohta arvamust
avaldada, siis palun kirjutada koostamisettepaneku punkti 4
arvamusküsitluse adressaadid. Ülevaadatud ja vajadusel täiendatud
koostamisettepanekuid ootan allkirjastatult tagasi järgmise nädala
teisipäevaks.

Kui tekib küsimusi, võtke kindlasti ühendust!

Lugupidamisega

Lauri Pähklimägi

From: Aive Telling [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, July 02, 2010 3:24 PM
To: Lauri Pähklimägi
Subject: FW: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja
muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks
Importance: High

Tere,

Vabandan vastuse viibimise pärast. Määruses ongi tehtud dateerimata viited
mõttega, et standardite uuendamise korral saaks paindlikult uued
standardid kasutusele võtta. Standardite uued versioonid võib üle Eesti
standardiks.

Aive Telling

Rahvatervise osakonna keskkonnatervise ja kemikaaliohutuse üksuse
peaspetsialist

  _____

From: Lauri Pähklimägi [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, May 25, 2010 12:08 PM
To: Liis Rooväli
Subject: Määruses viidatud rahvusvaheliste standardite uustöötluste ja
muudatuste ülevõtmine Eesti standardiks
Importance: High

Tere,

Saadan kirja seoses ülevaatusprotseduuriga, mille eesmärgiks on
rahvusvaheliste standardite põhjal koostatud EVS standardite, mille
alusstandard on muutunud kehtetuks või millele on ilmunud standardi
muudatus, ülevaatus.

Sotsiaalministri 28. oktoobri 2005. a määruses nr 109 Sigarettide tõrva-,
nikotiini- ja vingugaasisisalduse laboriuuringute nõuded ja kord on tehtud
dateerimata viited standarditele ISO 4387 ja ISO 8454. Vastavad hetkel
kehtivad Eesti standardid on EVS-ISO 4387:2006 ja EVS-ISO 8454:2006. Kas
võtta Eesti standardiks üle standardile ISO 4387 välja antud muudatus ISO
4387:2000/Amd 1:2008 ja kas võtta üle standardi ISO 8454 uus versioon ISO
8454:2007 ning selle muudatus ISO 8454:2007/Amd 1:2009?

Kui kiri on adresseeritud valesti, siis palun saata kiri edasi vastava
valdkonnaga tegelevale inimesele.

Teie seisukohta ootama jäädes,
Lugupidamisega,

Lauri Pähklimägi

Standardimiskoordinaator

Eesti Standardikeskus
Aru 10, 10317 TALLINN
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
tel: +372 605 5069

fax: +372 605 5070
 <http://www.evs.ee/> www.evs.ee