Subject: Fwd:
From: "Natalija Bobko" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 10:24:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

KÜ Hariduse 10

AVALDUS

Korteriühistu Hariduse 10, Jõhvi linn  juhatus palub kontrollida 
tuleohutusnõuete täitmist aadressil  Jõhvi linn,Hariduse 10 asuvas korteris 
nr .5.

Nimetatud korteri esimese korruse akendele on paigaldatud metallvõred, mis 
ei ole avatavad ega võimalda nende kiiret avamist seestpoolt. Korter asub 
üheksa korruselises elamus.

Korteriühistul on tekkinud kahtlus, et sellised võred võivad takistada 
inimeste evakueerimist või päästetöid tulekahju korral.

Palume:

1.	Viia läbi tuleohutusalane kontroll.
2.	Hinnata paigaldatud aknavõrede vastavust tuleohutusnõuetele.
3.	Rikkumiste tuvastamisel rakendada seadusest tulenevaid meetmeid.

  Palun teavitada mind menetluse tulemustest kirjalikult.

Lugupidamisega

Korteriühistu Hariduse 10
Juhatuse esimees  Natalija Bobko

Kuupäev: 16.06.2026.a.
Kontakt:+372 53474819