Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 12:37:42 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/05722 
aadressile Kastre vald, Koke küla, Alajaama tee // Kuuste alajaam // Lumina 
// Tordi // Kõivuküla, 22140 Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee // Päkste küla, 
Everti // Everti-Otsa // Kolga // Kolgapõllu // Kolgasiilu // 
Naritse-Vainola // Perve tee L1 // Poodi // Ritso-Paabo // Roiu-Päkste 
kergliiklustee L1 // Suure-Araka // Vainu // Vassila // Vassilamäe // 
Veskipõllu // Uniküla, Iljamäe // Kivastiku // Kliima // Kriisa // Kullapaja 
// Kullimäe // Leelomäe // Lepiku // Lingi // Luusepere // Saabeli // Põlva 
maakond, Põlva vald, Põlva linn, Energia tn 1 // Tartu maakond, Haaslava 
vald, Koke küla, Tartu maakond, Kastre vald, Uniküla, Iljamäe // Kastre 
metskond 34, Tartu maakond, Kastre vald, Uniküla, Iljamäe // Kastre metskond 
34 (L141 Kuuste - Põlva 110 kV õhuliin, L141 sisseviik, L095 sisseviik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Roiu-Uniküla õhuliini rekonstrueerimise 
kasutusteatis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27920831>  (menetlus nr: 
553665), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (SIIM MANDEL) poole.