Subject: Re: FW: 3_144,31-144,76 _Külitse-Haage ristmiku valgustuse projekteerimine
From: "Sander Kulp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 16:45:05 +0300

Tere

Saadan korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega

Sander Kulp

Projektijuht

+372 53 046 046

Hepta Group Energy OÜ
Teaduspargi 6/1, Tallinn

On Fri, Aug 29, 2025 at 4:30 PM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Saadan mõned tähelepanekud, mis veel Külitse-Haage valgustusega tulid. 
Lisaks on siis veel üleval Enec+ küsimus.

1.	Palun lähtuda ja viidata projekti seletuskirjas, et tehnovõrkude 
kavandamisel riigiteemaal on lähtutud Transpordiameti juhendist MA 2018-015 
„Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale kavandamisel“ ja valgustuse 
kavandamisel Transpordiameti käskkirjast 17.05.2024 nr 1.1-1/24/85 
„Riigiteede valgustuse kavandamine“.
2.	Seletuskirja lisada, kas tegemist on ohutute valgustusmastidega ja 
vastavad standardi EVS-EN 12767 nõuetele.
3.	Valgustuskaabel kavandada võimalusel mastidega samale sihile.
4.	Mahasõitude alla palun kaabel ka min 1,5m sügavusele. Lisada joonisele 
kaabli kagus truubist/truubiotsast.

Mahasõidutee on ka sõidutee, kas märkustest tulenevalt siis ikkagi 2,2m? 
Palun märkused korrigeerida seletuskirjaga vastavaks.

5.	Taastamise joonis näidata vastavalt TRAM tehnovõrkude juhendile, 
astmelisena.

Vastavalt TRAM tehnovõrkude juhendile lisada plaanile ka 
suundpuurimiskaevikute kaugused.

Lugupidamisega

Toomas Tõnurist

Juhataja

Lõuna osakonna ehituse üksus

Tel: 5666 4671

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee