Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 09:29:00 +0300

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/20926 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Viieaia tee 28, Harju maakond, Maardu 
linn, Viieaia tee 28, Harju maakond, Maardu linn, Viieaia tee 28, Harju 
maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L1 // Viieaia tee L1 // Viieaia tee 
L2 // Viieaia tee 19 (Viieaia tee 28 Majutushoone, Kinnistusisene 
gaasitorustik, Generaator, Avalik tee lõik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 54 lg 6

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27569742>  (menetlus nr: 
510990), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ARTJOM GRIGORENKO) poole.