Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 16:31:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 27/03/2025 - 16:26

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
ööpäevaringne erihooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Tallinna Erihoolekande- ja Rehabilitatsiooniteenuste Keskus, 77002044

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kadaka tee 153, Tallinn, Harjumaa 12615, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Silvia Looveer, tel 6200885, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Maleva 16, Tallinn 11711

Planeeritud kohtade arv
51

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-27

Taotluse esitaja nimi
Silvia Looveer

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Maleva 16 ruumiplaanid-compressed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/621/Maleva%2016%20ruumiplaanid-compressed.pdf> 
(152.71 KB)

Joogivee analüüs

96606_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/621/96606_m-signed.pdf> 
(212.33 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

VM200922 Maleva 16 valgustus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/621/VM200922%20Maleva%2016%20valgustus.pdf> 
(567.38 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

20275_Käo_tugikeskus_A_korpus_Maleva_16_Tallinn_1.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/621/20275_K%C3%A4o_tugikeskus_A_korpus_Maleva_16_Tallinn_1.pdf> 
(302.64 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

20292_Käo_tugikeskus_Maleva_16_B_korpus_müra_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/621/20292_K%C3%A4o_tugikeskus_Maleva_16_B_korpus_m%C3%BCra_0.pdf> 
(228.29 KB)