Subject: Elektriprojekti IP5331 III etapp kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 11:03:36 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP5331 „ Pärnu-Jaagupi - Kaelase 10 kV
fiidri rekonstrueerimine III etapp Põhja-Pärnumaa vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on piirkonna elektrivarustuskindluse suurendamine.

Tööd toimuvad riigitee nr 4, 19202 ja 19210 teemaal ja kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.