Subject: Päring ettevõtete grupi VTA vaba jäägi kohta
From: "Helina Peet" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 15:59:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin kinnitust ettevõtete grupi Krausberg Eesti OÜ (11279028) ja SMH 
Omandamise OÜ (tänase nimega Eesti Teede Hooldus OÜ) (17221952) vähese 
tähtsusega abi vaba jäägi kohta.

RAR-i väljavõtte kohaselt on grupi kasutatud VTA summa 253 227,62 eurot ning 
vaba jääk 46 772,38 eurot.

Palun kinnitada, kas tegemist on ettevõtete grupi hetkel kehtiva ja 
kasutatava VTA vaba jäägiga ning kas registris on mõni aktiivne broneering 
või menetlus, mis võiks seda summat mõjutada.

Tänud juba ette!

Lugupidamisega

HELINA PEET

Personalijuht

[email-masked]

+372 <tel:+372%2055946396>  55946396

KRAUSBERG EESTI OÜ

(+372) 639 1377

www.krausberg.ee

 <https://krausberg.ee/>

 <https://www.instagram.com/krausbergeesti/> 
<https://www.linkedin.com/company/krausberg-eesti/> 
<https://www.facebook.com/Krausberg/>

​AMETIALASEKS KASUTAMISEKS: selles kirjas, sh selle manus(t)es, võib leiduda 
konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud ainult selle adressaadile. Kui 
olete saanud selle kirja eksituse tõttu, teavitage sellest sõnumile vastates 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri koos manus(t)ega oma arvutist. Sõnumi ja 
selles sisalduva info kasutamine, levitamine või taasesitamine ei ole 
lubatud ja võib olla ebaseaduslik.

CONFIDENTIALITY NOTE: This e-mail message, including any attachment(s), may 
contain information that may be confidential. If you are not the intended 
recipient of this message or their authorised assistant, please notify the 
sender by replying to this message. Use, dissemination, distribution, or 
reproduction of this message and/or any of its contents by unintended 
recipients is not authorised and may be unlawful.