Subject: Küsimused seoses Pirita tee 28 detailplaneeringus kavandatava lasteaia krundiga [Sorainen-LEGAL.FID1676210]
From: "Anu Liinsoo | Sorainen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Carri Ginter | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 17:34:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Linnavalitsuses on menetluses Pirita tee 28 kinnistu ning
Maarjaheina tänava äärsete kruntide ja lähiala detailplaneering.
Planeeringuga soovitakse muu hulgas kavandada munitsipaallasteaia krunt.

Menetluse käigus on tõstatunud küsimus, kas lasteaia krunt võiks
planeeringualal paikneda ka mõnes teises asukohas kui praegu kavandatud,
arvestades, et planeeringuala on piisavalt suur ning isegi kõige Pirita
tee -poolsem hoonestus ei paikne vahetult Pirita tee ääres.
Detailplaneeringu avalikul arutelul selgitas linna esindaja, et krundi
ümberpaigutamine planeeringuala sees ei ole võimalik, kuna Terviseamet ei
kooskõlastaks sellist lahendust (vt allpool väljavõte koosoleku
protokollist). Samas on näiteks Tallinna mürakaardilt näha, et kogu
planeeringuala jääb üldjoontes samasse mürataseme tsooni. Seetõttu palume
täpsustust järgnevatele küsimustele:

1.	Kas on olemas kindel põhjus, miks nimetatud väidet võidi esitada
nii kindlas kõneviisis?
2.	Kas Terviseametiga on planeeringu ja täpsemalt krundi asukoha osas
peetud mingeid eelnevaid konsultatsioone või saadud seisukohti?
3.	Kas Terviseamet eristab müranõuete kehtestamisel elamute ja
lasteasutuste (nt lasteaedade) vahelisi erinevusi?

Oleksime väga tänulikud kiire vastuse eest, kuna detailplaneering on
kavandatud Tallinna Linnavolikogu istungil hääletamisele juba sel
neljapäeval, 12. juunil. Sellest tulenevalt soovime tagada, et volikogul
oleks võimalik teha otsus täieliku ja täpse info põhjal.

Väljavõte 09.12.2024 toimunud detailplaneeringu avalikust koosolekust

Lugupidamisega

Anu Liinsoo

Advokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 5110300 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.