Subject: RE: 7.1-22515732-2 29.09.2025 Valjaminev kiri.asice
From: Marko Raid | Aquare OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 18:56:49 +0300

Tere

Saadan muudatusprojekti sobivusel kooskõlastamiseks.

Kui projekt sobib, siis palun algatada kasutusõiguse seadmine vastavalt
kasutussõiguse seadmise plaanile.

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, 8 October 2025 17:47
To: 'Marko Raid | Aquare OÜ' <[email-masked]>
Subject: FW: 7.1-22515732-2 29.09.2025 Valjaminev kiri.asice

Tere, Marko

Palun, kas saad teha muudatuse ja lisada uue servituudi ala.

Vaja, et Transpordiamet seab IKÕ. Sul vast on kogemus, kuidas see käib?

Kas Tellija peab olema ise proaktiivne või teeb Transpordiameti vastavad
eeltoimingud?

Parimat,

Margus Tamberg

VOT&SUN OÜ

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 30, 2025 5:37 PM
To: 'Olaf Jaaska' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Marko Raid | Aquare OÜ' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
'Urmas Koks' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Raul Kaljuraid'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 7.1-22515732-2 29.09.2025 Valjaminev kiri.asice

Tere,

Edastan infoks.

Palun võtta kasutusele vajaliku tegevused, et saaks kasutusloa kiirelt
menetletud.

Parimat,

Margus Tamberg

VOT&SUN OÜ

50 63435