Subject: FW: avaliku ürituse teavitus 07 kuni 10 august
From: "Aivi Telvik" <[email-masked]>
To: PPA Lääne <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Cc: "Hiiumaa Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 11:53:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Saajad:

PPA Lääne

PÄA Lääne

Hiiumaa Vallavalitsus

TEAVITUS AVALIKUST SÜNDMUSEST

Teavitan, et 07.-09.08.2026 on plaanis läbi viia traditsioonilised Hiiumaa
Puhkpillipäevad järgmiselt:

7. augustil kell 18:00 Käina COOP-i parklas. Esinevadorkestrid

8. augustil kell 10:00 äratusmängud üle Hiiumaa Kõrgessaares, Käinas,
Kärdlas, Emmastes, Suuremõisas kortemajade juures

  kell 11:00  Põltsamaa orkester Kõrgessaares “Lesta-Fest” avamisel.

kell 19:00 “ORKESTRITE JÄMM” Kärdla sadama “Villalaos”.

9. augustil kell 10:30 orkestrite rongkäik Kärdlas, Rookopli tn 19
parklast (Kertelhof) Kärdla Keskväljakule
kell 11:00 algab XX Puhkpillipäevade lõppkontsert Kärdla Keskväljakul

Peakorraldaja on Kärdla Kultuurikeskuse huviringi juhendaja Toomas Paap,
tel 5343 7362

Lugupidamisega

Aivi Telvik

Kärdla Kultuurikeskus

Juhataja

5175585