Subject: Ed: Ettepanek nõukojale
From: OÜ Kondsor <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 13:58:58 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

  _____

Saatja: OÜ Kondsor <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 25. märts 2025 13:57
Adressaat: [email-masked]
<[email-masked]>
Teema: Ettepanek nõukojale

Tere!

Saadan teile edasi minu poolt Sisekaitseakadeemiasse  saadetud kirja kus
taotlesin kutsetunnistust erandkorras, et saaksin oma perekonnale kuuluvas
büroohoones teha ise tuletõrjealast järelevalvet ja hooldustöid
tulekustutite, tulekahjusignalisatsiooni valdkonnas. Olen aastaid
töötanud Tartus riikliku tuleohutuse järelevalve alal.
Tulekahjusignalisatsiooni valdkonnas  olen firmas  OÜ Kondsor töötanud
rohkem kui paarkümmend aastat. Tõendid manuses. Mulle vastati, et see ei
ole võimalik. Vajalik olevat läbida kursused, eksamid, intervjuu ja seda
eraldi pädevuste järgi. Oleme iga aastaselt esitanud Päästeametile ka
tuleohutuse enesekontrolli aruanded. Võiks ju sellega piirduda
väikeettevõtete puhul. Mulle tundub, et siin on  koht, kus saaks  kokku
hoida ressursse, aega, raha eelkõige väikefirma kulude näol, mis ulatuvad
paari tuhande euro kanti aastas. Meie puhul on tegemist on erandiga.  Töid
soovib teha omanik ainult omas majas, omades vastavat haridust,
kvalifikatsiooni ja pikaajalist kogemust.
Palun tehke ettepanek seadusandlusesse vastava muudatuse sisseviimiseks.

Lugupidamisega, OÜ Kondsor juhatuse liige
Ain Loot
Tel. 56691567

  _____

Saatja: OÜ Kondsor <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 11. veebruar 2025 11:34
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Kutsetunnistuse paotlus

Tere!

Rääkisime eile telefonitsi kutsetunnistuse teemal. Olen küllalt pika
staažiga tuletõrje järelevalvetööd teinud Tartus ja nüüd juba aastaid
pensionil.
Tuleohutuse järelevalve inspektori poolt on nüüd esitatud nõue,  et Tartu
linnas  paiknevas büroohoones ( pind  824 m2) peab  erasektorist tellima
tuleohutuse ülevaatuse tegija.  Oman ise piisavalt teadmisi, et ise
ülevaatus teostada  äriühingule  Kondsor kuuluvas hoones  Aleksandri 8a,b,
mille juhatuse liige olen. Seetõttu saadan teile säilinud dokumentatsiooni
( diplomi, staaži , tunnustused, päästeametis töötatud perioodi kohta),
mis on lisatud manusena.
Palun väljastada mulle vastav kutsetunnistus saadetud dokumentide põhjal,
mis lubaks erandkorras teha tuleohutuse ülevaatust ja
tulekahjusignalisatsiooni hooldustöid ainult OÜ-le Kondsor kuuluvas hoones
Aleksandi tn 8a;b.

Lugupidamisega
OÜ Kondsor juhatuse liige Ain Loot
Tel. 56691567