Subject: FW: 5-5/619-1 Puiga külas riigitee 25161 Kose‒Käbli teel asuva liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine: vastuskiri
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 11:31:36 +0200

Tere,

Edastan kirja registreerimiseks. Tegemist vastuskirjaga riigitee 25161 
Kose-Käbli projekteerimistingimuste menetluses.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise osakond

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 11:21 AM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: 5-5/619-1 Puiga külas riigitee 25161 Kose‒Käbli teel asuva 
liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusprojekti koostamise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine: vastuskiri

Tere!

Võru vallavalitsus nõustub Transpordiameti poolt riigiteel 25161 Kose‒Käbli, 
Puiga külas  asuva liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusprojekti 
koostamise projekteerimistingimustega.

Lugupidamisega

Peep Kimmel
teedespetsialist
Võru Vallavalitsus
529 0640
[email-masked]