Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 09:52:47 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03925 aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, Nodipõllu 
(saun abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.5. Kinnistul kitsendavad ehitusõigusi 
kõrgepingeliini /Harku-Kiisa/ kaitsevöönd (40 m liini teljest); riigitee 
/11344 Kanama-Üksnurme tee/ kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast) ning kinnissmälestise /18934 Asulakoht/ kaitsevöönd (50 m mälestise 
väliskontuurist). 6.3. Juurdepääs kinnistule toimub riigitee, 11344 
Kanama-Üksnurme tee (71801:003:0136) olemasolevalt mahasõidult üle 
munitsipaalomandis oleva Üksnurme kergliiklustee L8 (71901:001:0594) 
kinnistu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27856077>  (menetlus nr: 
547990), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.