Subject: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 25. augusti 2023. a käskkirja nr 135 „Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks" muutmise eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Keele Instituut" <[email-masked]>, "Eesti Rahvakultuuri Keskus" <[email-masked]>, "Eesti Rahva Muuseum" <[email-masked]>,Eesti Rahvusringhääling <[email-masked]>,Rahapesu Andmebüroo <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia Keskus <[email-masked]>, "TTJA Info" <[email-masked]>, "Tervise Arengu Instituut" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 13:39:00 +0300

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 2.10.2025 e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu.

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2ed4b206-6ec2-4b16-b3b7-719c51b9b26b

Pealkiri: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 25. augusti 2023. a käskkirja 
nr 135 „Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks" 
muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 17.09.2025

Registreerimise number: 8-1/7603-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.