Subject: Rõuge-Krabi keskpingeliini uuendamine, Rõuge vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 15:56:06 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud Rõuge-Krabi
keskpingeliini rekonstrueerimistööde teise etapi asendiplaani,
seletuskirja ning isikliku kasutusõiguse alade plaani.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.