Subject: rahvusvaheline kurtide nädal
From: "Aire Murd" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "[email-masked]"
Date: Mon, 2 Sep 2024 08:00:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Üleskutse

Rahvusvahelist kurtide päeva tähistatakse maailmas septembri  4. pühapäeval.

Kurtide päeva tähistamise eesmärk on, et inimesed näeksid ja mõistaksid 
kurte kui keelelist vähemusgruppi enda seas. Mõistaksid nende saavutusi ja 
kogukonna probleeme.

1951. aastal toimus Roomas esimene Maailma Kurtide Föderatsiooni (WFD) 
kongress ja sellest ajast hakati tähistama ka kurtide päeva.

Selle aasta teema <https://wfdeaf.org/iwdeaf2024/>  hõlmab Õigus 
viipekeelele.

Rahvusvaheline viipekeelte päev on 23.09 ja seda päeva tähistatakse alati 
kurtide nädala osana.

Kutsume kõiki avalikke kohti, avalikke vaatamisväärsusi (sh purskkaevud), 
ministeeriumi-/ametihooneid, raekodasid ja teisi 23.septembril näitama 
sinise valgusega teed viipekeelele.

Fotokollaaž on manusena kaasas. (näidis)

Fotot ja videot võib jagada sotsiaalmeedias ja lisada #sininevalgus 
#kurtidepäev #eestikurtideliit

Ootame aktiivset osavõttu.

Heale koostööle jäädes

Aire Murd

Eesti Kurtide Liit

juhatuse liige kultuuritöö alal

Nõmme tee 2, Tallinn

www.ead.ee <http://www.ead.ee/>