Subject: Nõuded laste toitlustamisele haridusasutuses, sotsiaalteenuse osutamisel ning püsi- ja projektlaagris
From: "Kersti Raenok" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Olga Gurjanova" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Mar 2026 10:28:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Terviseamet tutvus arvamuse andmiseks edastatud Vabariigi Valitsuse
31.juuli 2025. a määruse nr „Nõuded laste toitlustamisele haridusasutuses,
sotsiaalteenuse osutamisel ning püsi- ja projektlaagris“ muutmise
eelnõuga. Ametil puuduvad märkused eelnõu osas. Märgime, et muudatus toob
endaga kaasa ka vajaduse viia muudatused sisse määruse lisade paremas
ülanurgas olevates märgetes määruse pealkirja puudutavas osas.

Lugupidamisega

Kersti Raenok

jurist

õigusosakond

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.