Subject: C-515/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 21:06:15 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/428
Kohtuasja number: C-515/25
Vastuse kuup�ev: 07.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ettev�tja asukoht; ettev�tte p�siv tegevuskoht; kohtualluvus; 
kohtualluvuse tuvastamine
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8369

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium