Subject: Vs: Avalik kogunemine 29.04.2026
From: "Elina Tall" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 17:40:09 +0300

Tere!

Annan teada, et soovin enda edastatud avalduse tagasi võtta!

Parimat

Elina Tall

Tartu Ülikooli üliõpilaskonna kommunikatsioonispetsialist

tyye.ut.ee <https://tyye.ut.ee/et>

  _____

Saatja: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 16. aprill 2026 08:17
Adressaat: Elina Tall <[email-masked]>
Teema: VS: Avalik kogunemine 29.04.2026

Tere!

Täname pöördumise eest. Oleme Sinu e-kirja kätte saanud.

Aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  saadetud e-kirju
vaatame läbi E-R kell 08:00-16:45 (reedeti kuni 15:30).

E-kirjadele vastamise tähtaegade kohta leiad infot meie kodulehelt
<https://www.politsei.ee/et/poeoerdumine-ppa-poole> .

Kui vajad politsei kiiret abi, siis helista hädaabinumbrile 112
(välismaalt helistades +372 600 0112).

Politsei- ja Piirivalveamet

www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/et>

***

Please note that emails sent to  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
are being monitored during regular working hours from Monday to Friday
08:00-16:45 (until 15:30 on Friday).

For information regarding reply deadlines, please refer to our website
<https://www.politsei.ee/en/contacting-pbgb> .

In case of emergency, please call emergency number 112 (+372 600 0112 when
calling from abroad).

Estonian Police and Border Guard Board

www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/en>