Subject: Reg 2/2540819, 13.08.25, TEAVITUS veekvaliteet korras Trummi tn 16b
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 17:34:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Veekvaliteet Trummi tn 16b kinnistul on taastunud. 12.08.2025 analüüsitud
trihalometaanide tulemus oli 68 µg/l, joogivee piirnorm on 100 µg/l. Seega
kinnitan, et vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase
veekasutusega. Tuleme veekvaliteeti uuesti hindama kahe-kolme nädala
jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Ilusat õhtut soovides

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee