Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 10:46:39 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12061 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste küla, Susi tee 1 
(Tammiste jäätmete kogumispunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt EhS § 31 lg 4 p 1 esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega. Kinnistule ulatub Pärnu - Rakvere – Sõmeru tee teekaitsevöönd. 
Kinnistu asub Altküla (maaparandussüsteemi/ehitise kood 6112350010020001) 
maaparandusehitise maa-alal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27428301>  (menetlus nr: 
494360), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.