Subject: FW: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 14:33:47 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/26/6861-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karmo Lillepõld <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 1:17 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere,

Saadan korrigeeritud materjalid.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 11 May 2026 12:00
To: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Esitan tähelepanekud, mille osas palume projekti korrigeerida/täiendada.

*	Palume asendiplaanil kajastada avatud kaeve kontuurid ja
puurimiskaevikute kontuurid ning nende kaugused teekatte servast.

*	Asendiplaani joonisel palume näidata avatud kaevikute kaugused
kattest. Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla katte servale
lähemal kui 2,0 m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).

*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise osa/joonis.

*	Palume elektrikaabel kavandada torustikega samasse koridori.

*	Ristmevälja joonisel palume kajastada kergliiklustee all min
sügavus 1,5m, ristumisel sademevee torustikuga torustiku põhjast min
sügavus 1,0m. Lisaks palume kajastada riigitee katte servas vastav mõõt.

*	Asendiplaanil palume kajastada ka kilpide maandused ning kui
maandus kontuur on kilbist eemal siis tuleb antud kontuur kajastada ka IKÕ
plaanil.

*	TRAM maaüksusel palume elektrimaakaabel ning reservtoru kavandada
vastavalt TRAM nõuetele.

*	Seletuskirjas ja asendiplaanil palume kajastada, et ristumisel
kergliiklusteega/kõnniteega tuleb TRAM maaüksustel elektrimaakaabel rajada
min 1,5m sügavusele ja kaitsetorru tugevusega 1250N.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.
*	Seletuskirja lisada vastav lõik: Tehnovõrgu riigiteealusele maale
paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima
asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis
kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise
lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud
leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks
vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

*	Palume IKÕ plaanil olemasolevad tehnovõrgud kajastada hallina, et
plaan oleks paremini loetav.

*	IKÕ plaanilt puudub reservtoru sh tingmärkides. Palume lisada.

Juhul kui kilpidele planeeritakse nt maandust ümber kilbi siis palume
kajastada vastav maandus asendiplaanil ja IKÕ plaanil sh tingmärkides.

*	IKÕ ala palume kilpidest arvestada 1m, hetkel tundub ala suurem
kui 1m kilpide ümber.

Palume edastada täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 21, 2026 4:47 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere,

Saadan Teile kooskõlastamiseks projekti LC4921 „Reoveepumpla liitumine
elektrivõrguga, 17 Keila-Haapsalu tee, Rummu alevik, Lääne-Harju vald,
Harju maakond“

Kilpide ja kaabli paigaldus 17 Keila-Haapsalu tee maale km 17,85 – 17,86.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>