Subject: Oskar Lutsu Palamuse Põhikooli sooviavaldus 2024
From: "Marika Luik" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 15:52:39 +0200

Tere

Palun registreerige O. Lutsu Palamuse Kooli sooviavaldus teemakausta „10-1
Liikluskoolituse toetamine koolides 2022-2025 (dokumendid)“. Tähtaeg 30 p,
täitja Marika Luik.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Siiri Sõmer <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 28, 2024 3:46 PM
To: Marika Luik <[email-masked]>
Subject: RE: Jalgratturi koolitus ja Transpordiameti ratturi koolituse
toetusprojektiga liitumine

Tere

Saadan avalduse uuesti.

Head

Siiri Sõmer

Tel: 53067628