Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 15:46:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Võru Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/04258 
aadressile Võru maakond, Võru linn, Vilja tn 10, Võru maakond, Võru linn, 
Vilja tn 10, Võru maakond, Võru linn, Kooli tn 7 // Kooli tänav T1, Võru 
maakond, Võru linn, Kooli tn 7 // Kooli tänav T1, Võru maakond, Võru linn, 
Vilja tänav, Võru maakond, Võru linn, Vilja tn 10 // Vilja tänav (Võru 
Lasteaed Punamütsike, Lava, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Sademeveekanalisatsioon, Soojustorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lasteaiahoone püstitamise kasutusloa taotluse 
kooskõlastamine Ehitaja 730 0020

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27835873>  (menetlus nr: 
547003), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Linnavalitsus) või menetleja (RAIN RAITAR) poole.