Subject: FW: Perearstiabi tunnustamine arstliku erialana Euroopa Liidus
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:48:58 +0300

Saatja: Neeme Tõnisson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 2. juuli 2026 17:16
Adressaat: Karmen Joller - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Birgit Lao <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Eesti Arstide Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; juhatus EPS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Perearstiabi tunnustamine arstliku erialana Euroopa Liidus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud sotsiaalminister ja Terviseameti peadirektor,

saadan teile Eesti Arstide Liidu ja Eesti Perearstide Seltsi ühisavalduse
perearstiteaduse tunnustamiseks Euroopa Liidus arstliku erialana.
Kui nõustute, et Eesti võiks olla muudatuse algatajate hulgas, saadan
vastava info edasi ka initsiatiivi koordinaatoritele.

Lugupidamisega,
Neeme Tõnisson

--

Neeme Tõnisson

Eesti Arstide Liidu president /

President of Estonian Medical Association

Tel:    +372 5668 4694

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>