Subject: FW: Spordibaasi hooned
From: "Ille Viiron" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 16:49:49 +0200

Tere

Maa-ameti algatusel selgitab Kose Vallavalitsus aadressil Harju maakond, 
Kose vald, Puusepa küla, Spordibaasi (katastritunnus 36302:001:0089) 
ehitisregistris registreeritud abihoone (EHR kood 116043146) asukohta.

Riigi kinnisvararegistri andmetel on nimetatud vara valitseja 
Kultuuriministeerium.

Ehitisregistris abihoonele (EHR kood 116043146) ruumikuju määramiseks palun 
selgitada, kus hoone katastriüksusel paikneb.

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Ille Viiron

ehitusnõunik

telefon  +372 511 2790

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101, 
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jägi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>

From: Marko Raudsepp <[email-masked]>
Sent: Monday, February 19, 2024 4:26 PM
To: Ille Viiron <[email-masked]>
Subject: Spordibaasi hooned

Tere

Riigivara registris on hooned, millel pole ruumikuju. Palun vaadake üle, mis 
seis nendega on ja tehke neile kujud. Palun andke ka tagasisidet.

ME03221507

116043146

Harju maakond, Kose vald, Puusepa küla, Spordibaasi

ME03221511

116027932

Harju maakond, Kose vald, Puusepa küla, Spordibaasi

Lugupidamisega

Marko Raudsepp

peaspetsialist | aadressiandmete osakond

5561 3777| [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

www.maaamet.ee <http://www.maaamet.ee/>
geoportaal.maaamet.ee <https://geoportaal.maaamet.ee/>

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.