Subject: Vääna külas Kumna tee 7, Väike-Lembi ja Lubja maaüksuste ning lähiala detailplaneering algatamine ja KSH algatamata jätmine
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Mar 2026 17:55:26 +0200

Tere!

Edastan Vääna külas Kumna tee 7, Väike-Lembi ja Lubja maaüksuste ning 
lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu algatamise otsuse nr 19 ja 
KSH algatamata jätmise otsuse nr 20, manuses.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste tn 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <https://www.harku.ee/> www.harku.ee
 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parandada oma teenuseid. Ette tänades.
Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT