Subject: Mahasõidu projekti kooskõlastamine- Kehtna vald, Kalbu küla
From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Krista Einama" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 14:30:04 +0300

Tere

käesolevaga esitan projekti uuesti kooskõlatsamiseks
eelmisel korral oli menetlejaks Krista Einama, kes mulle e-maili teel 
10.03.2026 kirjutas allolevad märkused

Edastan mõned täpsustavad küsimused projekti kohta.

1.         Miks on joonisele kantud teekaitsevöönd laiusega 10m, palun 
eemaldada. Tegemist on külaga, kaitsevööndi ulatus on 30m.

2.         Palun võtke ristmiku mõõtudeks „tüüp 1“ lahendus, R=6, katte 
laius 4,5, peenrad 0,5m. Tüüp 1 lahendus o mõeldud teenindama tüüpset 
liikluskoosseisu valdavalt sõiduautod ja teenindav transport keskmise 
liiklussagedusega kuni 20 autot ööpäevas.

3.         LM „Anna teed“ ei ole kohane kinnistult väljasõidul, palun 
eemaldada. Kinnistult väljasõitu reguleerib Liiklusseadus.

4. Kas tähispost valgustatud alal on põhjendatud?

5.         Kas peale kantud nähtavusalas on takistusi ja näiteks puid tuleb 
maha võtta? Vajab täpsustamist.

6.         Vertikaallahendusega mitte juhtida sademevett riigitee alusele 
maale, teha madalam koht riigiteest kaugemale.

7.         Projekteeritud maapealne hüdrant ulatub ristmiku 
konstruktsioonidesse? Ristmik on samuti riigitee osa, hüdrant viia riigitee 
aluselt maalt välja, et mitte seada ikõ’t , hüdrandi miinimum kaugus  4 m 
katte servast.

8.         Mis tp jääb ristmiku katte serva? Näidata tingmärkides, vajadusel 
tuleb ristmikku nihutada või näidata tp likvideerimine.

9.         Sidekaabel jääb ristmiku konstruktsioonidesse, kas vajab 
kaitsmist jne? pole näidatud ristlõikel?

Kõik märkused on lahendatud.
Projekt manuses

OÜ Mastlop
Pärt Põltsam
Tegevjuht/Projektijuht
 tel:  5624 2634