Subject: Otsus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 13:31:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.
Palume sellele meiliaadressile mitte vastata. Tegemist on süsteemisisese 
aadressiga. Vastuskiri saatke aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Pealkiri: Otsus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 2.2.-1/26/30-4

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust