Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Muinsuskaitseamet
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 09:55:06 +0200

Reg.nr: 5-14/662
Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 02.12.2024 käskkirjaga nr 191 
https://www.riigiteataja.ee/akt/318122024003 on lõpetatud 
kultuurimälestiseks olemine mälestistel, mis on teise mälestise lahutamatu 
osa. Samuti täpsustati mälestiste nimetusi. Muudatused on sisse viidud 
kultuurimälestiste registrisse.

Käskkiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.