Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 12:40:42 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/15846 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Hagudi küla, Õnnemetsa 
(elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub uuesti 
projekteerimistingimuste andmist Hagudi külas Õnnemetsa maaüksusele ühe 
2-korruselise üksikelamu ja kuni 4 abihoone (vastavalt taotlusele garaaž, 
saun, kuurja grillmaja) kavandamiseks. Vahepealse aja jooksul on vastu 
võetud Rapla valla uus üldplaneering, millega on riigimaantee nr 15 trass 
kavandatud trajektooril, mis Õnnemetsa maaüksusele elamu püstitamiseks ruumi 
jätab. Samuti võimaldavad koostatava üldplaneeringu tingimused rohelise 
võrgustiku toimimise ja terviklikkuse tagamise korral koondada kuni kolm 
õueala ühiseks häiringuallikaks, mis vähendab asustuse hajumisega kaasnevat 
häiringut. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid 
vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 10 päeva 
jooksul ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked]. Varasem taotlus on jäänud vastuseta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27920848>  (menetlus nr: 
517881), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.